Sista natten i sängen

Sista natten i min amerikanska Ikea säng. Gjort en massa sista saker idag . Helt trött i skallen, pre gråtit , uppvärmning tills imorgon. Ska upp 4.30 duscha och fixa. Lämnar huset 6. Flyger går 8.46. Det här ska nog gå bra. Mamma I'm coming home.

Insane

Nu är dagen här, dagen innan jag ska fara hem. Igår hade vi kalas för R som ska fylla 4 , för min värdpappa som fyllt år, och sist men inte minst hej då kalas för mig. Har sagt hej då till hela släkten nu ( de som bor här iallafall ) gråtit och gråtit. Försökt packa , går ganska bra faktiskt. Idag har jag mycket att fixa, mest småsaker men dem kommet ta lite tid. Min värdmamma jag och de tre yngsta barnen ska åka till en strand för att leka och bygga på min bränna nu när jag ska fara hem.. Efter det kommer jag stressa mig igenom några timmar av sista fixande, ganska skönt det så jag inte har tid att stanna upp och tänka. Imorgon kommer vara den värsta dagen i mitt liv. Helt klart. Jag vet inte ens hur jag ska klara upp att gå upp på morgonen. Är konstant nervös och känns som jag ska börja gråta vilken sekund som helst.
Jag är glad att jag ska komma hem, exalterad som fan. Men det är svår att tänka på det nu när jag måste säga hej då till så många människor jag älskar. Det är lite svårt att se glädjen i att jag åker när hela jag är fylld av sorg. Det är svårt för de små förstår inte varför jag åket, R undrar hela tiden varför jag ska åka och vart osv. Ibland när jag åkt iväg en fredag blir hon ledsen och börjar gråta. Därför kan jag inte ens tänka hur hon kommer reagera imorgon. Även fast hon bara är 4 tror jag hon kommer förstå när jag väl går därifrån och lämnar dem kvar på flygplatsen.

Mammi och pappi ❤

Hallå

På två dagar har jag repat mig, nu tycker jag endast det ska bli skönt att fara hem. Barnen är gnälliga och jobbiga. Tror att det är min fyraårings sätt att säga att hon inte vill att jag ska dra. Har packat i två dagar nu. Inte ens klar. Idag är det min sista sista jobbdag här i Cali. Känns inte ens verkligt. Imorgon har familjen bjudit mig med på en usc fotball match. Ska bli så jäkla kul att avsluta med det, love it. Söndag ska vi ha lite kalas för tjejen som fyller 4 efter att jag dragit, plus hej då kalas för mig.
Ska trycka in mycket hej då tid med Sofia också, à gangnam style. Lilla stjärnan min.

Puss på er. Syns sooner then later

Sorg

Utah med Sofia var fantastiskt. Så otroligt vackert och annorlunda. Vi kom fram på fredagen och slog upp vårt mögliga tält gjorde en hike i Zion dagen efter. En i Bruce canyon på söndagen och en kort hike i zion på måndagen innan vi for hem. Har aldrig gråtit så mycket över att träffa barnen igen. Två veckor utan att se dem var uppenbarligen för länge. Min fyraåriga tjej kom nedspringandes för trappan och kastade sig i mina armar. Jag grät, hon pussade på mig och klappade mig på ryggen. Igår kom hon fram till mig och gav mig en kram. Allt blir så mycket mer verkligt nu. Att vi ska stå där på flygplatsen och säga hej då. Hur kommer barnen reagera? Jag vet hur jag kommer reagera. Jag är otroligt glad över att åka hem men på samma gång skäms jag över tanken på att lämna dem och göra dem ledsna. På att inte veta när vi ses igen. Rädd för att tappa bandet vi har.

Lunch

Frukost i LA- lunch i Las Vegas och så
Småningom middag i Utah. Jag och Sofia ska käka lunch på en thai restaurang nu i vegas. 3,5 h kvar till Utah !!!

Cool tjej

Idag har jag lämnat Ida för att först fara in till NY för att gå till två butiker innan flygplatsen. Tunnelbana dit tunnelbana hit. Uptown, downtown. Vink vink på taxi. Hej Carrie. Älskar NY.

Sitter på flygplatsen nu och väntar på planet. Kommer ta 6 h hem men tog bara 4 h hit. Motvind eller what ?

Fel av mig

Skrev fel. Det är jag och Sofia som åker till Utah. Ida stannar här i NY

Love

Skrev i inlägget innan att jag jobbade sista dagen i världens finaste familj. De är fina men Självklart är finaste familjen min egna svenska fina familj. Så tro inget annat. Längtar hem som bara den just nu. Antagligen för att det är så nära att man kan ta på det. Imorgon åker jag tillbaks till LA, tiden här hos Ida har gått fort men vart kanon kul. Jag har kommit fram till att det är ny jag vill bo i om
Jag får växla på det eller la. Manhattan love.
På fredag åker jag och Ida till Utah och är borta tills på måndag. Jag har bestämt mig för att jobba tis-fredag efter det istället för att åka till Santa barbga. Jag saknar barnen sjukt mkt och vill se dem så mycket som möjligt. Fina ongar

Packa lipa sista dagen

Jobbat min sista dag i världens finaste familj. Dagen har vart chill inte tänkt mkt alls på att det är sista dagen tills nu. Gick och treadade mina ögonbryn, de använder än tråd och rycker av håren blir kanon fint men inte vart där på ett tag=mega smärta. Började typ lipa lite, sedan när jag gick hem började jag lipa mkt. 1. Jag var arg på kärringen för att det gjorde så ont 2. Insåg att det var min sista jobbdag. Men jag kommer ju inte fara ifrån dem än, kommer ju se dem innan osv. Bor kvar här emellanåt.
Packade till NY igår, kan ju vara den sämsta packaren någonsin. Tar alltid med för mkt osv osv. Åker iallafall ikväll vid nio, landar 2 inatt min tid, 5 Ny tid. Kommer vara lagom trött. Ida plockar upp mig på flygplatsen ! Shoooop

Kul

Ville bara visa min kära Sofias rätta sida

Tisdag

Sista tisdagskvällen på jobbet. Onsdag imorgon och kidsen börjar skolan. Måste börja packa för NY snart med, typ åka och hämta min väska som är i familjens andra garage. Är så taggad på ny, wiiihiii

Vs

Har idag städat mitt rum, skypat med Emma och Anna. Gått promenad , paddlat kajak med Sofia. Snackat skit med Sofia, skrattat så jag dog med henne. Blivit lack på Victorias secret som inte hade våra trosor i butik, och sedan även jobbat lite. Gnälliga barn plus en övertrött tjej är ingen bra combo. Rodde hem det iallafall, de sover sött nu. Imorgon är det min sista måndag som au Pair. Slutar på fredag. Löjliga tanke. Hihioho men det pirrar som fan i magen när jag tänker att jag är påväg hem till er alla fina väldigt snart

Nedräkning

Var i Santa Monica igår igen , var där förra helgen med mickan och nu med Emma jag åkte till au Pair skolan med. Vi och hennes kompis Frida vandrade runt, åkte till Venice. Var nog min sista tur till Santa monica. Känns förjävligt. Jg fick gjort lite shopping, mest till andra. Eller ja, saker till mig med. Hehe. Köpte ett par skor till mig idag med, de blåa på bilden i inlägget innan. Sköna som skabb. Jag och familjen kom hem från sol och bad i Palm springs i fredags. Var nästan för gött. Sofia är påväg hit vi ska paddla kajak och shoppa loss på Victorias secret. Bästa stället på jorden

Helg i bilder

Det är för oss solen går upp