Packa lipa sista dagen

Jobbat min sista dag i världens finaste familj. Dagen har vart chill inte tänkt mkt alls på att det är sista dagen tills nu. Gick och treadade mina ögonbryn, de använder än tråd och rycker av håren blir kanon fint men inte vart där på ett tag=mega smärta. Började typ lipa lite, sedan när jag gick hem började jag lipa mkt. 1. Jag var arg på kärringen för att det gjorde så ont 2. Insåg att det var min sista jobbdag. Men jag kommer ju inte fara ifrån dem än, kommer ju se dem innan osv. Bor kvar här emellanåt.
Packade till NY igår, kan ju vara den sämsta packaren någonsin. Tar alltid med för mkt osv osv. Åker iallafall ikväll vid nio, landar 2 inatt min tid, 5 Ny tid. Kommer vara lagom trött. Ida plockar upp mig på flygplatsen ! Shoooop


Kommentarer
Postat av: SOFIA

HAHAHHAHAHAHAHHA jag dör "var arg på kärringen för det gjorde ont"

2012-09-08 @ 06:32:26
URL: http://hannasofiaforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0