Hallå

På två dagar har jag repat mig, nu tycker jag endast det ska bli skönt att fara hem. Barnen är gnälliga och jobbiga. Tror att det är min fyraårings sätt att säga att hon inte vill att jag ska dra. Har packat i två dagar nu. Inte ens klar. Idag är det min sista sista jobbdag här i Cali. Känns inte ens verkligt. Imorgon har familjen bjudit mig med på en usc fotball match. Ska bli så jäkla kul att avsluta med det, love it. Söndag ska vi ha lite kalas för tjejen som fyller 4 efter att jag dragit, plus hej då kalas för mig.
Ska trycka in mycket hej då tid med Sofia också, à gangnam style. Lilla stjärnan min.

Puss på er. Syns sooner then later


Kommentarer
Postat av: sofia

kan man få en inbjudan till det där hejdåkalaset då förslagsvis?

2012-09-21 @ 21:41:34
URL: http://hannasofiaforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0