Love

Skrev i inlägget innan att jag jobbade sista dagen i världens finaste familj. De är fina men Självklart är finaste familjen min egna svenska fina familj. Så tro inget annat. Längtar hem som bara den just nu. Antagligen för att det är så nära att man kan ta på det. Imorgon åker jag tillbaks till LA, tiden här hos Ida har gått fort men vart kanon kul. Jag har kommit fram till att det är ny jag vill bo i om
Jag får växla på det eller la. Manhattan love.
På fredag åker jag och Ida till Utah och är borta tills på måndag. Jag har bestämt mig för att jobba tis-fredag efter det istället för att åka till Santa barbga. Jag saknar barnen sjukt mkt och vill se dem så mycket som möjligt. Fina ongar


Kommentarer
Postat av: Elina

Ska bli så härligt att få hem dig carrofin! Längtar!

2012-09-13 @ 21:45:30
URL: http://Svensonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0