Torsdag

Igår morse 6am-7am körde jag mitt första pilatespass. Sjukt jobbigt, inte konditions utan styrke jobbigt. Kul som
F a n Dock. Har 8 gånger kvar och 5 veckor på mig. Löser jao utan problems hehe. Sa farväl till min lilla kaka igår. Lipar alltid när man ska säga hej då. Kom ingen tår. Vi har garvade åt skit istället. Ska åka upp till henne i sommar och säga tjing tjong.

Nu väntar jag på mitt ägg som kokar för fullt på spisen. Ska bli gött, käkat gröt redan. Slutar 1 idag. Dagen från paradiset, jan kom hem igår. Skönt med en till vuxen i huset. Slippa känna sig som en mamma till 100%. Ska Skype med Fillenaldo efter jag slutat sedan träna och därefter städa mitt rum. Får ju finbesök imorgon. Finfredag!
Nu måste jag käka ägget och borsta gaddarna. Börjar om 9 min!! Wooop
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0