Hej

I fredags hämtade jag upp min kära lilla gunnsan vid tåget. Var hur kul som helst att få se henne igen! Vi åkte hem till mig och gick sedan ner för att käka middag. Ett glas vin och en bärtz räckte för mig. Lättpåverkad brutta.
På lördagen drog vi till universal studios. Nere i long beach vad vädret kasst, i studio city var det vaarmt. Jeans och jacka var lite överkurs kanske. Universal var lika roligt som förut. Mickan var glad för hon har aldrig vart där. Och pappa, simpson åkgrejen var sjukt kul!
Vi drog därefter till griffith observatorium. Världens finaste utsikt över los angeles. Synd bara att smoggen täckte en stor del av stan. På söndagen åkte vi till tre grove och kollade bio. Himla fint ställe det också! Bion var bra, vi såg 42. Sedan körde jag henne till tåget :( nu är jag själv igen.
Regnade igår och ska vara kasst väder idag också. Kul för er att ni nästan har sommar.. Heheo
Nu ska jag strax börja jobba, helt slut idag. Puss puss på er


Kommentarer
Postat av: pa

kul va

2013-05-07 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0