I'm back

Så sant som det var sagt, jag är tillbaks hemma i la. Kan inte vara gladare för det! Barnen var så himla glada att se mig igen och jag höll på att dö av glädje när jag fick krama om dem igen! Fått höra I'm so happy that you're back Caroline varje dag nu och det gör mig så glad.

Igår vaknade jag upp av en härlig magsjuka, var utslagen hela den dagen så inget jobb. Idag mår jag bättre, klockan är snart två och inget jobb hitills, får se om det blir något.
I förrgår kom min kära och fina Sofia hit. Vi åkte och signade upp mig på gym och hon tränade skiten ur mina armar. Var tydligen ett lätt pass.. Hahah
Är så otroligt glad att hon är här med mig. Lilla hjärtat.
Flygresan hit gick bra, mellanlandade i London och ny. Immigration gick också fint, bara frågor om datumen jag åker hem och vad jag ska göra här. Sedan var det klart, en stämpel i passet och tjoff. Planet till LA var försenat dock, två timmar. Landade på LAX kl 03.00 på morgonen. Trött. Men glad ! Har verkligen kommit in i tiden, skönt.
Saknar er finisar hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0