Storbloggarn

Jag är kass på det här med skrivandet. Ska bli bra.
I helgen var det påsk här, samma som hos er. Vi hade gäster över för middag hela söndagen, släkt och lite vänner. En hur bra söndag som helst! På onsdag åker vi till öknen, Palm springs. Sol bad och värme väntar. Ska bli så jäkla skönt! Barnen har påsklov nu så det ska bli så skönt att spendera semestertid med alla. Barnens farmor och farfar från Arizona kommer även dit, hur Goa som helst! Ska bli kul att träffa dem igen.
När jag slutar ska jag käka lite snabbt för att sedan dra och gymma. Kolla lite mad men efter och lägga mig tidigt som satan. Trött brutta idag, var uppe lite för sent igår.
Har btw haft one on one tid med carson idag, var kul. Spelade basket och åkte skateboard. Båda lyckades kasta bollen i ringen med ryggen vänd mot den. High five !!
Köpte även nya joggingskor igår, från asics. Provade dem på min pw imorse, gjorde ont dock. Hoppas de blir bättre, antagligen bara jag som är klen som en gurka hehe.
Ciao

https://cdn2.cdnme.se/2948538/6-3/pic_515a2482ddf2b34fd6fb4247.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: kaka

du är så jävla sämst på att blogga, hatar dig. SKOOOOOJA. i freakin' love yaaaah

2013-04-08 @ 23:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0