Jag är sämst

På att blogga. Jag vet. Har mycket annat för mig också nämligen :)
Vi har vart i Palm springs, var ur skönt! Sol och bad hela dagarna, trött som en jävel på kvällarna av allt lek. Sköns dagar helt enkelt! Lika skönt var det att komma hem igen och tillbaks till lite rutiner och vanliga livet.
Och gött att träffa Sofia igen! Vi planerade våra helger framöver, är typ tre st kvar ihop.. Galet!
I helgen ska vi till Newport beach och hänga lite. Sedan innebandy på söndag med gubbsen, gött lir. De är roliga.
Dj fyllde år igår. 3 år.. Helt galet! Han var 1,5 när jag först träffade honom. Och nu 3 bast. Stor grabb. Vi hade kalas igår med världens godaste mat från open sesame och största pizzan jag sett. Skämdes när jag hämtade den för grabben i kassan var rätt ung och jag ville skrika att JAG SKA INTE ÄTA DEN SJÄLV. Höll mig lite och log istället. Här kommer lite blandade bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0