HejjeH

Tror jag haft världens kassaste morgon. Vaknade efter 9 h sömn, (borde vara enough) men huvudvärk. Kände mig som en zoombie. Så skönt att kidsen ballade ur imorse också. Lipade, klagade, gnällde och höll på. Var nära att gå ut till mitt rum för att dö. Höll ihop det.

Köpte btw 10 pilates klasser på groupon. 29 dollaros. Kap. Var på första klassen igår, var typ en cardio klass med pilates och dans influenser. Kul men jobbigt. Tror det är därför jag är så trött idag. Men wtf, överlever.
På tisdag far min kära sofia aka kakan hem till Svea. Kommer bli fett ensamt här utan henne. Buhuu
Vet inte vad jag ska skriva mer, livet rullar på som vanligt här. Idag har det föresten regnat, ingen sol. Väldigt ovanligt.
Puss puss kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0