Hejhejksllanssbklöaä

Hade världens softaste vecka förra veckan, denna veckan blir inte riktigt lika skön. Mamsen är borta på jobb så jag jobbar till åtta ikväll idag och imorgon, har dock rast mitt på dagen en stund. Så blir inte mer timmar men segt att sluta mitt i natten hehhe. Men jajaj, blir nog bra!
Sofia och de där uppe har haft två jordbävningar de senaste dagarna, inte känt ett skit. Vill känna en! Inte en stor så vi alla dör men en liten pluttig iallafall. I helgen kommer som sagt gunnsan hit, tjooff vad kul det ska bli. Mindre kul att Sofia åker på torsdag. För min del är det 5 veckor och 5 dagar kvar tills jag åker tillbaks. Tiden har gått fort. Löjligt fort

Igår lirade vi innebandy och sedan hängde vi i Santa Monica. Gött häng.
På lördagen var jag hemma på dagen och åkte till Sofia på kvällen. Vi käkade middag med hennes parents och kiddo. Mys. Pratade i sömnen som en galning, vaknade av att Sofia petade på mig för att få tyst på mig hehe.


Kommentarer
Postat av: pa

gött
inga kändisar på bandyn?

2013-04-29 @ 21:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0