VEGAS BABY

På fredagen altså min födelsedag åkte jag buss upp till LAX som är flygplatsen här i LA, där min kära Freja plockade upp mig . Vi åkte till Ebba , hämtade henne och bytte bil och styrde mot LAS Vegas. Äntligen. Vi kom fram vid ett på natten , checkade in piffade iordning oss och mötte upp Erik och Seppi på en klubb. Jag betalade 20 dollar för inträde, resten altså dricka blev vi bjudna på av ett x antal grabbs. Benny benassi spelade eller hade spelat iallafall. Vi kommer inte ihåg om han spelade när vi var där. Han är iallafall en dj. Vi var hemma runt 6 på hotellet igen.

Gick upp runt 9 på morgonen igen för att dra med Erik och hans gäng till det sjukaste poolparty mina ögon någonsin skådat på MGM. Vi hade svin kul från 11-5 sedan åkte vi hem oh dog. Gjorde oss iordning för middag på hotellets restaurang. Stratosphere. Världens sämsta service och sånt sjukt överpris
Efter detta var alla smått otaggade men vi drog in till strippen ändå, hittade en klubb men vi gick bara runt och velade tills vi åkte tillbaks och drack på hotellet lite.
Söndagen bestod av poolhäng och avsked. Hade svin kul, och det känns som att jag känt Eriks alla kompisar mer än knappt två veckor .
Jag och Ebba sa att vi ska tillbaks till vegas i sommar. Woooop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0