Packa packa

Nu har jag packat och klockan är 23.30. Trött brud, folk börjar säga grattis hemma i Sverige. Shit imorgon drar vi, yeeeeez. Jag är sämst på att packa, vet att man kommer ha för mycket pack med sig, men sån är jag. Lyssnar på min kära Håkan när jag packar, (spy inte nu Ebba) har gjort en låtlista med honom inför tripen imorgon. Endast. Hehehheje
Kommer säkert lipa imorgon, jag blir inte förvånad om det händer. Nu ska jag släcka och sova. Eller nej, måste läsa lite först. Älskar böckerna mamma. Älskar dig också.


Kommentarer
Postat av: Lena Ekberg

Åh, vad jag skäms att jag missade att gratta dig igår fastän jag tänkte på det under dagen... Tusen kramar från mig! Hoppas du inte träffar Tiger Woods i Vegas... há det!

2012-05-19 @ 15:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0