Låna pengar

Blev som sagt hundbiten i september. Kärringen med hunden har betalt men har fått en sista räkning, eftersom hon inte svarat och min värdpappa sagt att jag ska strunta i att betala har jag gjort det. Fick dock ett brev i början på veckan av ett företag som typ håvar in pengarna från dem som inte betalar. Så jag betalade idag. 53 dollar. Ringde hundkärringen och sa att hon får betala. Hon skulle bort till NY och kommer hem om två veckor. Då ska jag ha mina pengar. Tant .

Hade en liten konversation med min värdmamma precis. Slutade med att jag grät som vanligt( känns det som haha) Vill inte tänka på vad som komma ska men jag måste. Trodde jag visste vad jag ville men det här är fan svårt. Vill ta med mig mina små troll till Sverige .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0