NHL

I torsdags drog jag och Sofia på hockey. Efter många om och men kom vi fram , missade dock första 20 minuterna, men vi slutade lipa när vi hamnade från Högsta raden till 4 raden från plan. Bra att Sofia har lite kontakter här och där. Detta var min första hockeymatch live och jag var mer än nöjd. La kings lirade mot st Louis och i st Louis är det en kille från Västerås som spelar. Det vart 0-0 men efter förlängning och straffar vann La !

Nu har jag två grisar här. Ebba och Freja sover här för igår var vi på bio. Hunger games. Fy f*% vilken bra och sjuk film. Punkt slut. De var lite sena så vi fick ta elva bion, med andra ord var vi hemma tre på morgonen. Idag känns det som vi är bakfulla.


Kommentarer
Postat av: Carro ewert

Hunger games är verkligen en sjukt bra film. Det kommer ju två till om du inte visste det :P så bara att längta. ser att du har det fin fint där borta. PUss och kram

2012-03-29 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0