LA Queens

Nu har min kära vän dragit. Vi köpte thai och snask. Hade kul som vanligt. As garv osv. Jag fick en present av henne, en la kings tröja. För näst nästa vecka ska vi på NHL! Kings mot st Louis. Spännande. Föresten så sa min värdmamma att jag kunde fått gått på amerikan idol igår, om de hittat någon som kunde löst av mig...... Fml som Sofia säger hela tiden. Hade ju vart kul som fan. Anyway, nu ska jag nana i min nya kings tröja så jag är pigg inför ännu en lång dag imorgon. Tur att man har söta kids. Jag är ingen människa som säger jag älskar dig hit och jag älskar dig dit till andra än min familj och nära vänner Men dessa små varelser kan jag säga I love you till och mena det. Jag har känt dem i sex månader, damn!


Kommentarer
Postat av: mammi

pyzz. jag älskar dej ! Hälsa din andra familj

2012-03-16 @ 19:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0