Good luck

Igår var det St Patriks Day eller hur man nu skriver. Har ingen aning om varför man firar den, men har med irland osv tydligen att göra. Jag min värdmamma och äldsta sonen åkte till en bowlinghall där det var andra familjer och höngde. Efter ett tag säger morsorna i gänget att de vill gå till the dubliner som är en irlänsk pub runt hörnet. Finns bara ett problem, jag är inte 21... Från ingenstans säger en av mammorna, men du kan ta mitt leg , jag ska dra nu. Observera, hon är blond, jag är blond. Jag är 20 hon är 41. Alla tyckte det var en kanonide! Så vi traskade bort till puben, men npgra meter innan fegar jag ut och tar upp mitt egna leg istället. Funkar ju för fan svinbra, han sa välkommen och släppte in mig ! Väl där inne drack vi en öl med en nedsänkt shot i, har ju druckit godare saker. Efter ett tag drog vi hem och jag drog till Sofia. Vi skulle käka middag med freja, ebba, vicky ich Mehrjou, på ett ställe som heter pace, fan vilket sjukt bra ställe !
Sofia , jag och Mehrjou drog spontant ut till två av deras kompisar och nu har jag precis vaknat i Sofias säng. Vi får se vart dagen bär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla, svär inte så mycket i din blogg. tänk på att det är många som läser den .pyzz

2012-03-18 @ 18:08:02
Postat av: sofia

HAHAHAHA, det var inte jag som skrev den kommentaren. Var kanske von friesen!!! du ba ligger och gottar dig i min säng du.

2012-03-19 @ 04:36:33
Postat av: sofia

HAHAHAHA, det var inte jag som skrev den kommentaren. Var kanske von friesen!!! du ba ligger och gottar dig i min säng du.

2012-03-19 @ 04:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0