Segpropp

Jag vet att jag inte skrivit på evigheter. Förlåt Förlåt för det men något är fel med min app på telefonen. Livet leker och livet är stressigt här hos mig. Barnen har sommarlov och det är fulllt upp med aktiviteter, vi väntar på barn nr fem som föds vilken dag som helst. Vet inte om jag sagt det men min familj ska få ett femte barn. I helgen var jag och Ebba ute, kanon kväll. Eller hur Ebba? 
Sofia är i Sverige, saknar henne hela tiden Lipade lite igår kväll bara för det. Freja är ute och reser med sin Svenska familj och snart far hon hem för gott till Swea. Kommer lipa då med. Ebba lämnar mig om 3 veckor typ. Shame on her, ska spendera fredag och lördag med henne. Plus att på lördag kommer au pairen innan mig och hälsar på. Ska bli hur kul som helst !! Jag har börjat på boot camp, ska bli smal innan jag kommer hem. För två veckor sedan var jag och barnen på Disneyland i 12 timmar... Ont i fötterna !! 
Letar fortfarande efter någon som kan åka till Hawaii med mig, Palla att ingen vill. Saknar er all där hemma, Och då menar jag ALLA. Jag vet att jag är värdelös att höra av mig men livet rusar förbi. Hinner knappt med att tänka ibland. Mycket på gång och mycket att hinna njuta av. sista jobb dagen är om 2 månader ! 

Kommentarer
Postat av: sofia

love

2012-07-01 @ 22:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0