Det blir aldrig som man tänkt sig

Åkte till kakan igår för att klättra. Vi käkade middag och åkte till target istället. Påväg hem dog vi av skratt
"vart fan är godiset" sa Sofia och jag dog. Hon med. Fick stanna bilen för jag skrattade helt galet. Omg.
Hjälpte henne även lite med packning och rensning innan jag far hem . ❤

Idag har min treåriga tjej bajsat i pottan. Stoltare au Pair får man leta efter. Hon är väldig snart pottränad och det är så kul att se utvecklingen ! Fina fina becky.
Snackade även med mor och far i tele när kidsen sov. Var mysigt. Pappa sa att det finns en överraskning till mig när jag kommer hem..... Inte kul att vara mig nu med tanke på hur nyfiken jag är. Ma och pa ni vet.
Kollar på baseball med min värdpappa nu. Ska dö i sängen snart. Död brud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0