Chocolate Chunk Cookie

ÄNTLIGEN fick jag snackat med min lilla cookie, 2,5 veckor kvar nu. Och ÄNTLIGEN kom bebisen. I Fredags 17.10 föddes lilla Gianna, sötare unge få rman leta efter. Jag blev rörd av att träffa den lille och vara så nära familjen när det skedde. Alting har vart lite och alla försöker anpassa sig med det börjar lugna ner sig. Vi lever på mat som kompisar till familjen ger oss. Typiskt USA. Mamma och bebis mår bra. Har aldrig hållt en nykläckt unge. Stort för mig. Kan sitta hur länge som helst och bara stirra. Stalker. 
 
Imorgon är det 4th of July , altså indipendents day här i USA, då firar man att de blev självständiga osv osv. Fest fest. Carro den förra au pairen är här, det är kul. Kanontjej ! Jag har efter 4 veckor fått tillbas mitt rum eftersom morfarn har bott här.... Nu ska jag krypa till kojs i min sköna säng. Puss på er fina. Saknar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0