Boooooooooot

Boot camp är det bästa som hänt mig. Det så underbart kul att jag dör, kul när jag får beröm från tränarna och att jag är bättre än alla andra hehe. Lite skryt. Nej men det som är så kul är att du aldrig vet vad du kommer att göra idag, alltid nya saker plus att det är i grupp så du kan tävla. Jag är sämst på att tävla med mig själv. Måste tävla mot någon. Ebba min fina Ebba åker hem för gott på tisdag. Ledsen för det plus att Freja åkt hem. Tur att min lilla Sofia kommer tillbaks. Sorligt dock att året börjar gå mot sitt slut men ska bli så skönt att komma hem. Imorgon ska vi hyra en båt med familjen och cruisa runt. Dricka vin osv, ska bli super mysigt att göra något allihopa. Vädret är kanon bra och jag Börjar bli brun. Har köpt två svin snygga shorts . Föresten så åker fina lilla Ida Svensson till USA på söndag som au Pair. Heja heja. Nu ska jag läsa lite bok och sedan slockna.


Kommentarer
Postat av: Lena Ekberg

Hej Stumpan,

Jag har inte glömt dig fast jag varit så dålig på att skriva brev! Läste allt jag kom åt i din blog idag och det låter som du har det riktigt bra och har fått många nya vänner. Det blir nog lite omställning att komma hem också, men 'that's life'.
Här är skitväder så att jobba fortfarande är inte så hemskt faktiskt. Längtar såååå efter att få åka ut med båten och ligga på en klippa och fika. Tänk när vi åkte ut och hämtade er på Dyrön förra midsommar. Då var det härligt.
Ja, nu skall ju Peter och jag bli ensamma i hemmet igen. Det har vi inte varit sedan 87, men det ser vi fram emot. Boot camp låter skitkul, jag har själv tänkt att jag skulle se om jag hittar någon sådan under en helg tex. Själv tränar jag för att klå Sara och Carro (Sebbes) på Tjejmilen i Stockholm 1 sept. som vi skall åka till. Det skall bli kul med en tjejhelg med de 'unga' damerna. Jag skall göra ALLT för att slå dem! Sköt om dig så syns vi kanske snart då.... Yippeee!!! Kram, Kram.

2012-07-12 @ 09:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0