Worst day ever

Idag vinkade jag av min fina familj på flygplatsen, först mamma, martin, virre och freddan. Sedan Pappa. Det var riktigt jobbigt. Men det blir nog bättre. Mina två veckor med dem har vart kanon ! Vi har åkt runt över hela californien och sett sjukt mycket platser och saker. Vi var iväg en vecka, sedan jobbade jag 2 dagar och sedan var jag med dem fredag - söndag. Igår söndag spelade jag och virre innebandy med grabbarna och Sofia, det var kul ! Våran resa: La till Monterey för att övernatta, Monterey till San Francisco. Vi körde på väg nr 1 längst kusten hela vägen, och WOW vad vackert det var ! I San Francisco stannade vi två dagar för att kolla på golden gate bron, muir woods skogen, Lombard street och China Town ! Efter det drog vi till Yosemite och tittade, väldigt vackert. Vi övernattade i Bakersfield och på väg till Las Vegas åkte vi igenom döda dalen, det var coolt ! Vi kom till Las Vegas på nyårsafton runt sex, vi åkte till the Strip som är huvudgatan och sedan käkade vi nyårsmiddag på hotellet. På nyårsdagen åkte vi in till the Strip igen för att kika lite och sedan drog vi vidare till en stad som heter Williams för att övernatta. Från Williams åkte vi till Grand Canyon vilket var det bästa på hela resan ! Från Grand Canyon åkte vi vidare till Phoenix och till en outlet, sedan dagen efter genom Plams Springs och ännu en Outlet och sedan var vi tillbaks i LA. Puuh, intensivt !
Ska ge er en bildbomb när jag fattar hur man gör hehe. Hade idag min första boxningsträning, Herregud! Jobbigt men kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0