Sunday

Idag tog jag bussen upp till Sofia för vi skulle åka skridskor, vilket vi gjorde. Jag och hon. Jäkligt skoj vart det ! Efter det plockade vi upp kristine och drog upp till
West Wood för att möta upp Karin och Ebba för en hejdå lunch. Karins värdfamilj och organisation är dumma i huvudet så de skickar hem henne för att hon vart lite sjuk. Så det var väldigt tråkigt att säga hej då.

Jag och Sofia drog sedan till whole foods en mataffär med bara ekologiska och närproducerade produkter osv. Vi köpte kex och ost och hade picknick med hennes värdsföräldrar på golvet. Mys ! Jag slaggade där för idag är det en röd dag här och jag ska bara jobba från ett och typ två timmar framåt. Så nu väntar jag på bussen hem. Kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0