Sött

I måndags beställde jag lite lite svenskt smågodis från en svensk godisaffär i NY, vart typ en impulsköp. Klick, klick, och så vart det påväg till mig. Hehe oj oj. Men ska ut och springa senare och var på boxning igår. Så det är lugnt, ska inte komma hem tjock och skallig. Lovar :)

I afton ska jag jobba för föräldrarna ska på fest och imorgon ska jag iväg till fina kristine på middag . Tänkte nog boxas lite imorgon också. Btw så sa en kille till mig igår att jag slog heeeelt fel på säcken. Aj aj, så jag ska öva framför spegeln. Här är två söta bilder på hur förpackningen på godiset såg ut, ska visa er era nyfikna jävlar vilka sorter jag tog sedan. Puss på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0