18 januari

Sofia och just har tänkt hoppa bungyjump om några veckor. Fy fan. Men jag ska genomföra det, får se hur många av våra andra brudar som hakar på, vet att Freja är lite sugen. Heja heja oss. Klarar jag det klarar jag vad som helst!

Snackade precis med pappa lite, första gången sedan de drog hem. Två ?! Veckor sedan de drog nu. Haha sjukt vad tiden går !

Imorse råkade min värdpappa hälla ut vår akvarie fisk i vasken och här i USA har alla en kökskvarn så som tur var hamnade han i den lilla behållaren där kvarnen köttar sönder allt hushållsavfall. Jag stack ner handen och lyckades fiska upp den lille stackaren. Borde få dagens hjälte pris haha.


Kommentarer
Postat av: soffan

vaskade han fisken hahahah

2012-01-18 @ 23:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0