Long time no seen

Jag vet, jag har vart värdelös på att uppdatera, det här med blogg är verkligen inte min grej. Pallar inte tanken på att jag måste göra det, men jag gör det för eran skull. Så ni får se och läsa om mitt fantastiska liv här borta! För tillfället är det inte särskilt vackert, blev magsjuk igår kväll på mitt aupair möte. Spydde, körde hem i 30 min gick och la mig och vaknade sedan ett x antal gånger på natten. Jobbade från halv ett till halv sju för att mamman verkligen behövde åka till jobbet. Vi låg mest och kollade på barnprogram!

Min iPhone är seg så jag har tagit bort alla bilder härifrån. Men jag ska lägga upp lite senare, har iallafall haft några fina veckor här, vi har gjort massa kul saker. Hoppas ni har det bra hemma i snökaoset! Återkommer snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0