Finns det en så finns det flera

Är det fler än Sofia som inte kan kommentera här ? Eller är alla på solsemester ? :)

Denna helgen har jag vart på lite busigheter som min kära vän mikaela skulle sagt. Jäkligt fin brud föresten.
Jag Ebba och Freja tog en liten lunch uppe i Beverly hills på lördagen, det var mysigt. Sedan hängde vi i frejas vackra hus innan vi drog på middag med Tony och kristoffer. De är två svenska killar som pluggar här. Efter käket satte vi på oss en terassbar och de drack drinkar innan de drog ut. Jag körde hem för att lira 2,5 h innebandy idag på morgonen. Sedan lunch med gubbarna och Sofia .

Hela eftermiddagen spenderade jag med familjen, eller ja med de som inte är sjuka. Nu är min värdmamma och äldsta sonen sjuk.. De är de sista att bli sjuka i och skönt är väll det så skiten är över snart , hehe.

Imorgon är det presidents day här. Altså en röd dag. Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0