6 månader

Denna helgen har fan vart kanon. Jag har fått en ny fin vän ! Jag hade en weekendclass i helgen, så frejas kompis Linnea från San Diego kom upp för att också gå på den kursen, Freja och Linnea sov här och sedan drog jag och Linnea på kursen lör-sön. Efter klasserna på lördagen drog ut med Freja och Tony i Venice. Kanonkul!
Vi var hemma på hotellet halv fem och sov i typ 2,5 h. Zzzzz

Inför den här kursen skulle man göra läxa, man skulle skriva 5 papper om sig själv plus en tre veckors dagbok. Eftersom jag anmälde mig sent fick jag två veckors förlängning på detta efter kursen var klar. Tror ni inte att jag fick mitt diplom ändå? Altså tror de att jag skickat in allt och var klar med allt ! Peppar peppar ta i trä på att kvinnan inte upptäcker sitt fel :)

Det är något knas på min blogg, man kan inte kommentera har jag förstått..
Påtal om blogg, detta sms fick jag av min kontaktperson precis :

Wow- I just got an offer from an online newspaper in long beach that wants you to be one of their regular bloggers! Let's talk tomorrow!!!


Kommentarer
Postat av: Virre

Åh! Storbloggarn! :)

2012-02-28 @ 07:04:12
URL: http://Virresnirre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0