Påsk

Min påskhelg vart mys. Vi spenderade tid med släkten och käkade hamburgare. Barnen letade efter ägg fyllda med godis. Som det ska vara. Vi stannade fredag - måndag och åkts sedan hem. Vägen ner kändes längre och det vart lite väl mycket gnäll, men vi kom hem iallafall.

Tisdag - torsdag åkte vi till Palm springs. Som ligger i öknen, typ. Varmt och soligt. Vi lekte i poolen varje dag, och jag blev faktiskt lite brunare ! Äntligen. Jag körde hem själv på torsdagen och stannade på en outlet, ett ställe med massa märkesaffärer, billigt. Köpte dock bara bebiskläder. Inte till mig utan till familjen. Jag var altså ledig torsdag och fredag och drog och tränade plus att jag shoppade. Upplevde även värsta regnovädret sedan jag kom till Cali. Helt galet !

Igår var vi på kalas för lilla killen i familjen som fyllt 2! Det var kul, resten av helgen blir slapp inkluderat lite jobb idag söndag. Imorgon börjar veckorna som vanligt igen. Ska lägga upp lite bilder snart. Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0