LA Lakers

I fredags kom Freja hit, vi käkade middag och försökte planera inför vegas 18-20 Maj. Går ju sådär. Hon sov här och på eftermiddagen körde hon mig till Sofia. Jag underhöll henne när hon var barnvakt , 3.15 somnade jag. Söndagen bestod först av innebandy en dryga timma, jag kollade på dock eftersom jag är lite halvkrasslig. Sedan åkte vi och kollade på Lakers- Oklahoma i staples center. Fy fan vilken match !!! Förlängning två gånger och tillslut vann vi. Vi såg en jäkla massa kändisar. Bland annat : James Gandolfini från Sopranos
Jerry Ferrara från entourage
Denzel Washington , skådespelare
Jack Nicholson , skådespelare
Will Ferrel, skådespelare
Och OCH Ashton Kutcher !!!!
Bra match och en bra dag .
Sedan drog vi och klippte oss. Jag blev kanon nöjd, även med slingorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0