TGIF

Igår var vi på Disneyland med familjen. Det var Rebeccas födelsedag i onsdags så detta var hennes present. Hon älskade det trots att hon grät när vi åkte igenom Snövits town. Jag ÄLSKADE det med. Åk dit om ni är i närheten, ett kanonställe. Ska tydligen vara det gladaste stället på jorden . Var lika mycket barn som vuxna hehe. Jag kände mig som 8 igen ! När Natasha kommer hit drar vi dit igen, dyrt som fan men ack så kul ! Idag när jag slutat drar jag till Sofia i Manhattan beach för vi ska springa/gå ett marathon , sedan är det collage fotball, tjooho. Sofias värdfarsa hade biljetter. På söndag är det lucia träning. Har glömt att säga att vi ska vara med i ett luciatåg på en svensk julmarknad till jul uppe i Hollywood. Kanonkul !


Kommentarer
Postat av: soffan

honey badger, marathon, jo tjena... 10km meathead

2011-10-03 @ 04:51:13
URL: http://hannasofiaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0