Födelsedag

Idag har vi firat lilltjejens stora födelsedan. Nämligen tre år ! Big day. Det var kanon kul, hon vart superglad för presenterna hon fick av mig nämligen en mysig nalle, ett bamsepussel och en tröja med fjärilar som hon äälskar !
Jag bakade en tårta och dekorerade den i smyg när de tog sin dagliga nap heheh. Hennes mamma blev impad av den, ska lägga upp en bild i dagarna.
Imorgon blir det Disneyland för hela slanten och familjen, så kul ! Jag är taggad ! Big plans för de två kommande helgerna med, uppdate om detta snart. Håll i er !

Puss i pannan på er Svenskar !


Kommentarer
Postat av: Sophia

Söta Carro! :D jag kommer följa dig flitigt via bloggen! Roligt för pappsen att komma över och få se bilar ;) vill gärna höra hur det gick för dig med musse pigg, fick du krama honom? ;) puss på din panna :)

2011-09-29 @ 09:43:10
URL: http://tokcocos.blogspot.com
Postat av: Caroline

Hej Sophia ! Åh vad kul ! :D pusss

2011-09-29 @ 15:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0