Long time

Tjena hallå Em nördar. Alla, verkligen alla uppdaterar om fotbollen på facebook nu. Heja heja Sweden! Anyway, förra veckan var lite konstig eftersom jag var ledig mån & tisdag, jag jobbade som vanligt ons och fredag då jag jobbade från 7.30 - 00.45 på torsdagen , puuuh!

Min fredagskväll bestod av ett besök på yoghurtland med min kära granne Maddie. Hon är en 19 årig tjej som bor i huset precis brevid mig, hon hoppade av collage för ett sabbatsår därför har hon inga kompisar kvar hemma. Och hokus pokus här kommer jag från Sverige väldigt lägligt. Hon är asgoo. På lördagen shoppade jag lite smått på Gap, de hade någon gosig rea så det var 50% på allt typ. Göttigt! Sedan drog jag och min värdmammi och fixade lite saker, sedan bar det av för mig till Sofia och Kristine för käk och häng. Kristines värdfarmor och farfar har ett enormt hus och gillar när hon drar dit sina vänner. Så där hängde vi och käkade indiskt och såg Due Date. Vi kollade även efter haloween kostymer . Jag slaggade hos Sofia eftersom det var dags för INNEBANDY på morgonen ! Det var så satans kul, vi lirar utomhus i El Segundo . Bara grabbar , jag och Sofia. Var som sagt väldigt skoj att lira igen, måste fixa klubbor bara. Och Som Sofia så fint sa dagen efter : Träningsvärk JA! Haha.

Jag drog hem för att jobba, Jans hela släkt var här hela helgen och drog idag. De var mysigt att träffa alla, en stor och underbar familj! Nu har jag duschat och ska nig beställa min kostym för haloween, sedan ska jag nog käka middag med Maddie. Over and out , puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0