Jag behöver en BIL!

Jag behöver köpa en bil härborta, eftersom jag delar bil med min värdmamma funkar det inte alltid för mig att låna den eftersom hon behöver den själv ibland. Som idag, då kan jag inte vara med och kolla på ett pupmarace i Manhattanbeach. Jag kan ta buss dit men jag kan inte ta bussen hem när det är kväll och mörkt. Man åker igenom hyfsat dåliga områden och då vill man inte sitta där blond, tjej och ensam. Samma med luciaträningen ikväll, den är halv sex till halv åtta, inte gött att ta buss då. Min fina pappa har sålt min fina bil hemma så jag måste snacka emr med honom om att köpa en bil här ! Det är han som sagt fårn början att jag borde köpa en!
Även om jag vill låna bilen hela tiden, känns det inte alls bra att ta ifrån den från min värdmorsa eftersom då låser jag ju henne till huset också.
Ikväll är det Haloween fest på en klubb här, vi ska gå. Får se om jag kommer in eftersom jag inte är 21. Känns som att jag är 17 år igen.
Igår var jag och Natasha på Disneyland, det var kul och glatt! De säger ju att Disneyland är den lyckligaste platsen på joden, jag förstår vad de menar! Eftersom det är halloween tider hade de typ en parad med alla disneygubbar, Ariel, Simba, Snövit osv osv, Det var Skoj !
Imorgon åker Natasha hem, inte kul. Men det var kul så länge det varade som man brukar säga .
Jag återkommer. image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0