INNEBANDY LA

Hej alla fina ! På söndag ska jag och min fina vän Sofia lira skjortan av detta gänget som ni ser på bilden. För vi ska börja spela innebandy med innebandy LA. Så jäkla göttigt ! Vi får låna klubbor av dem och vi spelar utomhus , kanon ju ! Jag ska försöka ta en del bilder så ni får se! När jag köpt en dator kommer ni även kunna få se bilder från hela min tid här, antagligen på fb. Så håll ut godingar!

Jag körde även idag för att köpa mjöl så att jag kunde baka lite kanelbullar dagen i ära. Men allt misslyckades, tog en tjusig bild iallafall. Ska göra ett nytt försök soooon!

Kiss kiss


Kommentarer
Postat av: Jennie

Carro :) vilken söt blogg du har fått till, du verkar verkligen ha det heeeelt underbart, ska bli SÅÅÅ kul att få komma och träffa dig senare i vår :)

jag försökte bara kanelbullar 4 ggr i usa, ALLA gånger misslyckade så var inte ledsen att det inte gick :)

puss på dig, saknar dig och din underbara energi!! <3

2011-10-13 @ 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0