Hollywood

Inatt har jag delat säng med Natasha! Hon kom i torsdags från Sweden för att hälsa på sin kusin som pluggar här, sköööj att jag också bor här heheh. Det tog mig nästan 2 timmar att köra från mig upp hit till Hollywood, borde ta 40 min typ. Kö och mycket bilar?! Ohja!

Idag ska vi åka på någon Hollywood sightseeing och så, jag ska åka hem lite senare idag för att skära ut pumor och baka kakor med familjen , mys!
Imorgon är det dags för innebandy och lucia igen. Älskar söndagarna. Min kaka Sofia är i cape cod med sin familj så jag kommer vara själv på träningen med alla boys, men de är gooa så blir nog inga problem!
Igår klarade jag mitt teoriprov, bara två fel!!! Så Underbart gött, måste bara boka uppkörning så är det klart!

Nu ska jag borsta tänderna och fixa, ska göra ett långt inlägg senare ikväll som jag lovade och sammanfatta förra helgen haha.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0