Booooh

Igår var jag och Natasha iväg på en Spöktur på båten Queen Mary som ligger här i Longan. Eller ja, spöktur låter väll kanske lite väl klent med tanke på att jag är hes idag !! DET VAR SÅ JÄKLA LÄSKIGT ! Om ni tänker er spökhuset på Liseberg fast i USA, här är ju allt större och även så på spökturen, fy fan. Som tur var hakade jag och Natasha på ett sött par så vi slapp gå själva hela tiden . Det var kul men som sagt väldigt läskigt, jag tror att jag skrämde upp alla runt mig mer när jag skrek än vad monstren och zombisarna gjorde haha. Det värsta var att vissa av de såg ju hur rädd jag var och då var det ju roligare att skrämma mig haha, en gång slutade det med att jag stod böjd höll för öronen för han gjorde något läskigt ljud och alla skrattade åt mig. kul. Natasha har ju vart hos mig sedan i onsdags, himla mysigt att ha henne här. Idag åkte hon tillbaks till sin kusin, men imorgon ska vi två till Disneyland, tjohooo ! Det ska bli kanonkul ! Iallafall, hon har hängt med mig och barnen lite, vart på stranden själv och chillat. Hon är bäst ! I helgen eller ja, på måndag är det Halloween ! Fett, jag ska som sagt vara en Cupcake! Den är söt, men kort. Igår blev mina kids boooed som de kallar det. Det betyder att några andra barn lägger en påse med godis och annat gött i utanfr ens dörr, ringer på och springer därifrån och gömmer sig. Sedan kollar man på när de öppnar dörren och blir glada för allt snask hehe. Iallafall var det väldigt nöjda och glada över detta. Kul för dem! Jag måste köpa godis och ha i mitt hus ifall de kommer och tricar och treatar för mig. Ikväll eller ja snart ska jag till min kära Sofia, gött häng. Inte sett bruttan på långt över en vecka, buuuh. Ordning på det. Sara sa till mig häromdagen att hon klippt sig, kort kort! Woooow, jag måste se. Fick brev att min farmor igår, det var fint. Hon bjöd in mig till middagen de ska på i helgen för att fira hennes och farfars 60 åriga bröllopsdag. Hon sa även att hon saknade mig, då började jag gråta lite. Fina farmor och farfar. Köpte även världens bästa present till min syster igår, har redan skickat en men kunde inte hålla mig. så måste fixa något mer till min brush för han fyller också i dagarna. Nu ska jag greja lite, greja greja. Kram på er !!

Kommentarer
Postat av: emmie

underbart att höra att du har det så bra!! puss på dig!

2011-10-31 @ 20:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0