You and I

Hemkommen efter lite semester. Jag älskar min värdmorsas familj, alltså hennes syrror och brorsor med family. De är hur mysiga och snälla som helst. Torsdagen käkade vi mat och hängde hemma hos en av brorsorna. På fredagen gick jag upp 3.45 am(!!!!) för att åka med morsans sister in law( eller vad det nu heter vet inte ens vad det heter på svenska) för att shoppa på black friday. Black friday är dagen efter thanksgiving när alla affärer har rea och ingen moms. Vissa av affärerna hade 50 % på allt i butiken . Inte illa ! Vi shoppade i 9 timmar.. 5am till 2pm.INTE KLOKT! Jag hittade en del , ska ta en bild sedan och visa er för ni är såklart nyfikna hehehhe.

Vi drog hem för att ta en nap innan jag och morsans ena brorsson med kusin och jag skulle dra på collagefest. När han bjöd mig och berättade det för min värdmamma sa han " jag tar med mig din nanny på fest imorgon" haha. Och det var aningen så att jag är hans mosters nanny eller det här är Caroline, hon är från sweden han presenterade mig hela kvällen. Kvällen i fullo var ganska fail. Men det var sköj att festerna( för vi drog på tre stycken ) var exakt som på film. Tjejerna ser ut som skit, alla super på som att det är första och sista fyllan , folk röker på lite här och där. Och framför allt, beerpong med de röda plastmuggarna!! Jag var varken sugen på att röka på (vilket jag aldrig kommer bli så lugn mor och far,) eller att bli aspackad när jag visste att jag hade en ca 8 timmars bilresa med antagligen gnälliga barn framför mig. Och lång och gnällig blev den. Men jag gillar mina små troll lika mycket för det.

Ny ligger jag i soffan och kollar på amerikans fotboll . Vårt lag som min familj och nu även jag hejar på spelade sista matchen idag , slutade 0-50 till oss. Touchdoooown. Jag jobbar och barnen sover, väntar på att päronen ska komma hem så jag kan sova jag med !

Imorgon blir det innebandy och jag saknar gubbarna. Kolla på bilden så förstår ni haha! Har noll bilder från thanksgiving, är kass som fan att photoshoota.

you mina fina


Kommentarer
Postat av: emilia

låter härligt! hur länge ska ni vara borta?

2011-11-27 @ 08:20:16
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Kika gärna bland mina tävlingar! Avslutar flera stycken idag :D

http://smnmode.blogg.se/category/tavlingar.html

2011-11-27 @ 11:17:05
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra? kram

2011-11-27 @ 12:53:05
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: soffan

HAHAH dooog när ajg läste mejlet, älskar thomas!! "hänga vid andra målet"

2011-11-28 @ 02:52:56
URL: http://hannasofiaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0