Sööndag

Idag var jag i kyrkan med familjen. Kan inte förstå att jag säger detta nu men det var väldigt vackert. Så vackert att jag ville börja gråta. Det gjorde jag icke, men det var nära. Gudstjänsterna i Sweden är väldigt tråkiga, strikta och gråa. Här är det glatt och de har fina låtar med liveband osv. Det ända läskiga är när de börjar klaga på folk som inte skänker nog med pengar och när folk står med händerna upp i luften, blundar och mumlar. Men jag lät dem hålla på, för jag gillade resten. hehe.

Helgen har i övrigt vart mysig, hängt mycket med familjen vilket vi alla gillat.
Idag var jag med kristine, bruden från Norge. Hon är gooo! Hon shoppade lite julklappar osv. Hade näst sista luciaträningen idag också. Börjar närma sig ...

Nu ligger jag i sängen och kollar på amerikan musik awards. Kul !
Det har regnat som fan här i Cali idag. Inte klokt alls!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Inte skall man väl svära ??!!

2011-11-21 @ 10:17:00
Postat av: cookie

iddi, tog du ett linne till mig eller måste jag gå naken?

2011-11-24 @ 04:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0