Hej hopp

Nu ska jag och de två små snart traska bort för att gå på storytime som man översätter sagostund till här i Amerika. Kul att hitta på något, hoppas de gillar det och att de håller sig i skinnet hehe :)

Vi ska åka upp till min värdmammas släkt i sacramento för thanksgiving. Jag längtar faktiskt svin mycket, ska bli kanonkul att träffa dem igen ! Vi har ju inte thanksgiving men vad jag har hört är det en svullo högtid = massa mat. Fy
I helgen ska vi nog kolla när USC spelar match, altså amerikansk fotboll. Tycker det är kul att kolla på, förstår faktiskt hyfsat bra nu med hehe.

Igår tog jag altså körkort. Det känns så skönt att ha det gjort, var inte direkt som hemma. Mycket lättare här och nu Förstår jag varför alla kör som idioter här .
Hade vart spännande att se vilka som läser min fantastiska blogg haha... Säg hej !

Puss


Kommentarer
Postat av: Ditt kläm

Hejhejhejhejhej!

2011-11-10 @ 20:40:15
Postat av: sissi

hejhej PUSS

2011-11-10 @ 21:02:15
Postat av: Cookie

Hej

2011-11-11 @ 05:05:41
Postat av: jenny

hejhej! :*

2011-11-14 @ 11:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0