Äppelpaj

Kidsen gillade sagostunden, jag gillade det nog lite mer.Hehe. Var kul att gå på en klass med dem eller vad man nu ska säga. Lite annat än att bara gå te parken.

Igår gjorde jag smuläpplepaj till familjen . Den blev sjukt jäkla god! Mina föräldrar älskade den! Tänkte att jag får ju fira lite för att jag fått körkort haha.
Idag på min rast drog jag ner till at & t som är motsvarigheten till Telia för att fixa ett simkort som passar till min iPhone. Så nu kan jag använda den som telefon !! Skön jävla känsla. Underbart att höra sin gamla sms signal igen osv osv . Min lilla bebis . Vad gjorde man innan iPhone ?!

Snart ska jag käka middag med min kära vän Maddie. Ska bli kul, har inte träffat henne på typ nästan två veckor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0