6 November 2011

Denna helgen har jag spenderat med Ebba och Freja. Freja är från Trollhättan och Ebba från Halmstad, goa bruttor ! På fredagen degade vi i mitt rum och kollade på friends. De sov över här för vi skulle kunna leka dagen efter med. Efter en sen frukost drog vi oss ner till NewPort Beach för att kolla läget lite, vi alla är riktiga suckers för OC och det är ju där de ska bo. Men det visade sig efter lite kunskap och googlande från Ebbas sida att mycket är inspelat i Malibu , Long Beach, Manhattan Beach och Hermosa Beach. Fuuuusk. Efter ett stopp vid en pier drog vi till ett rikemans köpcenter - Fashion Island. Det var Fancy ! Jag köpte silverträd där man har lite smycken på, en väska och ett par flip flops. Ska nog lägga upp en bild sedan ! Efter det drog vi och käkade uppe vid Ebba och sedan far vi hem till henne för att sova. Vi hamnade i soffan med hennes goa värdföräldrar. Hennes värdpappa älskar Svensk musik, det slutade med att jag satt och tipsade han om det ena och det andra bandet. Hehe, Han är urskööön ! Idag så skulle vi dra och klippa oss men det var stängt, så vi drog till starbucks och spelade kort i typ tre timmar haha ! Konstigt men sköj ! Vi såg Janice Dickinson köpa en kaffe och klaga över att det tog för lång tid. Brudarna ville duscha lite innan lucian och sedan käkade vi kina buffe på en kvart för att hinna till Lucian som började halv sex. Nu har jag duschat och lagt mig i sängen. Freja berättade att man kan se Ensam Mamma söker på tv3play. HALLÅÅÅÅ, LOVE. Det ska jag göra nu. I lördags fyllde min bror 18 år !! Grattis till honom fina fina bror. Ska bli kul att träffa hela högen när de kommer hit vid jul, då blir det ROADTRIP !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0