Watch your step bedroom eyes.

Den här helgen har vart en av de bästa, lägger den bland samlingen på saker man kommer komma ihåg för livet.
Jag och mina vänner var inbjuda att lussa på en privat fest nere i Newport beach. Vi drog ner lite tidigare för att åka till ett mall och julhandla lite. Efter det drog vi till festen. Jag tror att vi alla hade föreställt oss att medelåldern på festen skulle vara ganska hög, men vi blev överaskade när alla var runt 25/30. Vi bev hyffsat nervösa och speciellt jag eftersom jag skulle hålla ett "tal" för att berätta lite vad lucia egentligen är. Från det att vi kom in i huset, innan lussandet, efter och tills det att vi drog hem ville folk, detvillsäga killar och män ta kort med oss. Vart man än gick vände sig folk om och sa att man var vacker osv osv. " Där är ju svenskorna ". Det var helt galet, jäkligt kul och första gången i mitt liv man kännt sig riktigt snygg. hahah. Man hörde folk prata om oss nör man gick förbi. Sjukt !
Lussandet gick hyffsat, vi skulle sjunga i 15 min, men efter 2 låtar började vi tappa folk. Det gick bra tillslut och de tyckte vi var bra. Speciellt värdinnan! Hon var underbar! Mitt tal gick bra, jag var nervös som aldrig förr. Fick ju snacka i mikrofon osv.. Men jag är nöjd ! Gratis sprit, mat och plus att vi tjänade 70 dollar var på att vara snygga och sjunga lite !
Jag pratade med en kille som jag ska gifta mig med. Tror ni jag komer ihåg hans namn? Inte alls. Herregud vad snygg han var !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0