Tomten

I fredags åkte jag och min familj ner till fashion Island som är ett flott köpcentrum i Newport beach för att säga hej till tomten. Den yngsta tjejen var sjukt exalterad men när det väl var dags att sitta i tomtens knä brast allt. Hon och den yngsta killen började gråta, eller ja skrika och gråta på samma gång. De var inte klokt vad rädda de var för gubben i rött!

Efter när vi satt och käkade frågade min värdpappa den lilla killen " do you wanna see Santa? " varpå han nästan började gråta och sa nooo ! Haha mycket sött.

Den yngsta tjejen är väldigt kräsen gällande mat. Hon är även ett stort fan av en seriefigur som heter Dora plus att hon gillar prinsessor osv. Tror ni jag och även hon vart glad när jag hittade pasta kyckling soppa ala Dora på taget?!


Kommentarer
Postat av: Soooofia

Så den gick hem?!!!! YAYAYA!!!

2011-12-21 @ 06:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0