Santa monica

Hallå Göteborg. Idag vaknade jag upp hos Kristine efter att vi hjälp till på Ebbas värds föräldrars julfest. Det var kuul. Kakor överallt plus en livs levande kille som lagade tacos på bakgården. Det var gott men inte klokt vad starkt det var. Och då gillar jag stark mat, men det var inte ok.

Vi käkade iallafall frulle jag och Kicki sedan drog vi till Santa Monica för lite shoppande. Jag köpte lite göttigt till mig själv men även lite julklappar till kidsen. Hittade en peeerfekt present till ena tjejen. Hon kommer bli så glad !

Nu är det bara 13 !! Dagar kvar till Mammi och Co. Är här. Kan inte riktigt tänka på annat these days. Här är iallafall lite bilder från partyt ! Alla tycker jag och Ebba är lika, som tvillingar. ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0