San Francisco

Hallå bloggen. Heheh
Nu ligger vi på hotellrummet i San Fran och ska snart sova, imorgon bär det av mot Yosemite och sedan Bakersfield dr vi ska sova för att dra vidare till Las vegas osv.

Igår kom vi till san fran och vi kollade på golden gate bron, lombard street osv. Idag har vi vart i muir Wood för att kolla på stoora träd. Vi skulle åkt till alkatraz men tror ni inte att det var slutsålt?! Självklart !

Jag är gladare än ett litet barn över att få träffa min family igen. Var längesedan! Nu ska jag nana, puss.


Kommentarer
Postat av: cookie

gud, vad jag sakanr dig!!! over and out. TAP OUT (ska köpa en sån t-shirt till dig, kanske kan fråga AK om du kan få han iof)....

2012-01-01 @ 18:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0