Jul

Julen här har vart riktigt mysig ! Den 24 hade vi fest här hemma, mexikans mat, vin och mingel. Mycket mysigt! Åkte med barnens kusiner Robert och Justin hem efter festen för att kolla på film, kommer inte ihåg vad den heter, men dålig var den ! Sedan körde Robert hem
Mig och jag vaknade runt 7 dagen efter för att det var dags att öppna paketen.

Kidsen blev glada för sina saker! Jag Fick ett par pärlörhängen av mamma och pappa USA och av barnen lite body lotion från body shop. Gullegull. Efter det myste vi runt i våra pyjamasar och sedan drog vi till kyrkan.

Efter kyrkan brummade jag bort till flygplatsen för att äntligen hämta upp min kära familj ! Tror ni jag lipade? Självklart haha. Vi checkade in på hotellet och drog sedan ner till long beach för att käka julmiddag hemma hos mig . Kalkon ! Det var väldigt trevligt och kul att presentera dem för alla. Pappa skulle flyga in vid 7 för han fick ta ett annat flyg , så planen var att han skulle hyra bil och komma ner till oss och hämta mamma och Co., men eftersom de vart vakna i 27 timmar körde jag hem dem och mötte upp pappi på hotellet och drog sedan hem för att sova igen. Jag ska jobba ett par timmar idag nämligen, och de skulle shoppa lite osv . Imorgon drar vi till san fransiscoooo!

God jul på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0