Dan före 24 & 25

Känns som att här i USA kan man inte riktigt säga dan för doppare dan, eftersom de har Christmas eve den 24 och Christmasday den 25.. Lite lurigt.. Iallafall, igår kom min värdmammas släkt hit. Vi alla trodde de skulle komma ner idag fredag, men ikke. Morfarn knackade på dörren vid två och satt och sov på en köksstol 15 min senare hehe. Så just nu är huset fullt, jag bor inte i mitt egna lilla hus när de är här för det lånar morfarn. Så jag delar just nu rum med pojkarna. Väldigt mysigt att vakna upp i huset faktiskt.

Imorgon är det ju som sagt christmaseve här och då blir det fest i huset . På söndag blir det paketöppning och dubbelfamiljemys för min del. Ska åka och hämta mina skruttar på lax och visa upp dem för min familj här! Känns overkligt. Bra julklapp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0