Birthday

Jag har vart här i tre månader nu. Herregud! Känns som det är längre för tiden går så snabbt, man anpassar sig väldigt fort till livet här, skapar sig liksom ett hem här också.

Jag trodde vänner biten skulle vara svårast, men den har vart enklast. Kanske för att jag "tog över " Caroline 1s vänner. Anyway så är jag väldigt glad att jag har dem, ett väldigt fint gäng. Helgen ska vi spendera ihop med julbak , födlsedagsfirande och luciauppträdande. Sofia fyllde nämligen år i måndags.

Och idag fyller även ett av mina barn år, hela 8 år blir hon . Hon ska ha sitt kalas på en rullskridskor bana ( sådana med fyra hjul ) det ska bli kanon kul ! Aldrig rullat på sådana förut. Får se hur det går hehe


Kommentarer
Postat av: sofia

ja det var tur att dennis betalade oss 1000 dollar för att bli vän med dig annars skulle du inte ha någon... haha nerå. LOVE UUUU

2011-12-03 @ 00:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0